Producenci
Zwroty i reklamacje

Gwarancja
Wszystkie produkty objęte są rękojmią, która zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczy wad fizycznych i prawnych. Podstawą rękojmi jest dowód zakupu.
Wykrycie wady uprawnia do:

  • złożenia oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
  • złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  • żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • żądania usunięcia wady.

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów. Można też skorzystać z formularza oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi, który można pobrać TUTAJ.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu.


Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas towaru. Reklamacje dostarczane są na koszt sklepu zeropoint.pl. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy firmowe są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (gwarancje produktów nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz).

Zwrot/Wymiana - Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument powinien złożyć jednoznacznie oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres:
 
SPORTIMI
Wybickiego 6/8
61-529 Poznań

oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu. Można też skorzystać z formularza odstąpienia od umowy - do pobrania TUTAJ.

Sklep zeropoint.pl wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej niż pisemna formie.
Sklep zeropoint.pl niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysyłając wiadomość na adres e-mail, podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu.

Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Zwrot pieniędzy obejmuje wszystkie płatności konsumenta na rzecz sklepu zeropoint.pl wyszczególnione na paragonie w tym  koszt dostawy. Zwrotu pieniędzy dokonujemy przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego. nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Zwracane towary powinny zostać odesłane lub przekazane nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy zakupu.
Korzystając z prawa odstąpienia od umowy ponoszą Państwo bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
facebook
Sklep internetowy Shoper.pl